• نامه­های الکترونیک ناخواسته[1] : این نامه ها بدون اجازه کاربران ارسال می شود و کاربران خواهان دریافت چنین نامه­های نیستند. دراین روش با استفاده از نرم­افزارهای خاص که می­توانند نشانی­های الکترونیک را از اینترنت جمع­اوری کنند و یا ازطریق شرکتهای بازاریابی که دارای بانکی از نشانی­های الکترونیک هستند اقدام به فرستادن نامه­های الکترونیکی به افراد می کنند. تبلیغات از طریق پست الکترونیک پراستفاده­ترین سرویس اینترنت است و بقدری کار با ان کم­هزینه و سهل است که تمام شرکتهای جهان برای انکه براحتی در دسترس مشتریان خود باشند می توانند آن را بکار گیرند و نکته قابل توجه این است که یک از پراستفاده ترین روشهای تبلیغات در اینترنت استفاده از پست الکترونیک است. این روش بسیار مقرون به صرفه ، انعطاف­پذیر ، هدفمند و کاملا قابل بررسی و پیگیری بوده و مهمتر اینکه در صورت اجرای صحیح بسیار منفعت اور می­باشد.

مهمترین کاربرد E-mail [2]، استفاده از ان برای بازاریابی یک­به­یک است. Email های شخصی­سازی شده میتواند با هر نفر متناسب با خصوصیات ، علایق و نیازهای او گفتگو و  رابطه­های پایدار با مشتری برقرار کرد و تعداد ملاقاتهای او از سایت و همچنین خرید محصولات را افزایش داد. بازاریاب هر چه راجع ­به مشتری اطلاعات بیشتر کسب کند به همان نسبت راحتتر می­تواند مطابق شرایط و نیازهای وی حرکت کند.

نرخ بازگشت سرمایه­گذاری درEmail  نسبت به دیگر کانالهای بازاریابی الکترونیکی بالاتر می­باشد ، Emailها می­توانند فایل­های صوتی، کلیپ­های ویدئویی و لینک­هایی را به­همراه داشته باشند. فواید بکارگیری Email در هزینه پایین و پوشش وسیع ان است ، برخی از شرکتها پایگاهی از ایمیل­ها را در اختیار دارند و پیام­های خود را به گروههای از پیش تعیین شده ارسال می­نمایند .

البته باید توجه داشت که تبلیغات از طریق نامه الکترونیکی کار دشواری است زیرا تهیه فهرستی ایمیل­ها ، تصمیم­گیری در مورد محتوی ایمیل­ها و اندازه­گیری نتایج کار از جمله مواردی هستند که دقت زیادی را می­طلبند . (فرزاد،1387،ص. 23-26)

  • مزایای تبلیغات از طریق پست الکترونیک

مزایای این روش تبلیغات عبارتند از :

  • هزینه­های پایین
  • امکان هدف­گیری دقیق مشتریان
  • اثربخشی بالا : میزان جواب دادن افراد به نامه­های الکترونیک بالا است .
  • مدیریت آسان : طراحی و فرستادن نامه­های الکترونیک و همچنین ارزیابی انها ساده­تر است .

[1] Spam

[2] Electronic Mail

لینک جزییات بیشتر و دانلود این پایان نامه:

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبلیغات ,الکترونیک ,نامه­های ,نامه ,طریق ,ایمیل­ها ,نامه­های الکترونیک ,تبلیغات آنلاین ,نشانی­های الکترونیک ,فرستادن نامه­های
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

جانبی موبایل و تکنولوژی همین را بگویم که من سیم باندم روش های نوین تدریس مهندس عزت اله قائدی برندلند cargo elevator - xiweielevator.com پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور مجله دلتا از دلتنگی چی میدانی! روزانه